Tuesday, March 23, 2010

GILAXX camera!!



dulu mmg xskew amek gambar,,tp sjak msuk study da t'pengaruh ngan mmbe2 yg gilaxx camera..heheh..law x dlu wat dunno je ble mmbe2 nk snap pic..diowg fotogedixx,,aq fotografer..haha..bila da snap everybody say TAIIKK...hehehhhh..
both of dis pic is taken by ma self,,
  • 1st pic..in bedroom lorhh..
  • 2nd pic..PD tyme..
  • 3rd pic..BUKIT AMPANG view.
  • 4th pic..Agro Resort Sg.Semuji,PHG...

No comments:

Post a Comment